oleshko | Дата: Четвер, 21.03.2013, 16:26 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Адміністратор
Повідомлень: 294
Репутація: 32767
Статус: Offline
| Деякі покупці приносять компаніям помітну прибуток. І навіть якщо мова йде про невеликому магазині, постійних клієнтів потрібно вміти грамотно дякувати.
Інструкція
1 Виразіть вдячність письмово. Слідом за оплаченим рахунком обов'язково повинне послідувати лист на пошту керуючого компаній, що зробила велике замовлення. Індивідуальна подяку в листі також практикується. Напишіть про те, що для вас означає співпрацю з даним клієнтом, висловіть надію на подальше продовження відносин і дізнайтеся, чи всім задоволений ваш покупець. 2 Подаруйте фірмові сувеніри. Всілякі ручки, блокноти, щоденники та кухлі з логотипом компанії робить кожна поважаюча себе фірма. Якщо і ви відноситеся до них, у вас є прекрасна можливість висловити подяку клієнтові, подарувавши йому сувенірну продукцію (набір або ж один предмет). Покупець, що прийшов в офіс з дитиною, обов'язково повинен отримати презент і для свого малюка. 3 Оформіть знижку на постійній основі. Такий бонус сприйметься з найбільшою радістю, він надасть відмінне стимулюючий вплив для наступних покупок. Обов'язково уточніть, що знижка іменна і робиться вона виключно для настільки важливого для вас клієнта. Так покупець зможе відчути себе унікальним і дійсно потрібне. 4 Забезпечте спеціальне обслуговування. Після скоєння декількох покупок важливий для вас покупець може претендувати на позачергове обслуговування, консультацію фахівця по телефону і його виїзд на будинок. Ці бонуси окупляться, якщо будуть віддані правильному клієнтові, який має намір продовжувати співпрацю, і оцінить такий підхід до справи. 5 Деякі великі компанії для утримання особливо важливих покупців виділяють спеціальний бюджет для особливих випадків. Наприклад, обід після вчинення значного правочину, поїздка на лижні схили за багаторічну співпрацю і так далі.
Зверніть увагу При бажанні віддячити і догодити одному клієнту, постарайтеся не захопитися. Адже так ви можете втратити всіх інших.
Корисні поради Звичайно, ніхто не відміняв ввічливості при обігу і слів подяки при кожному візиті покупця. Навіть у тому випадку, якщо він нічого не придбав.
В мене все класно, а в вас?
|
|
| |