Як вести управлінський облік. - Форум filmline.in.ua
Наприклад: Координати "Скайфолл"
Субота, 03.12.2016, 00:19 Реєстрація Карта сайту RSS стрічка
Сторінка 1 з 11
Форум » Користувацький розділ » Як зробити... » Як вести управлінський облік.
Як вести управлінський облік.
SpartaДата: Четвер, 21.03.2013, 17:39 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Вартовий
Повідомлень: 25
Репутація: 0
Статус: Offline
Офіційну інформацію про фінансовий стан підприємства являє бухгалтерська звітність. Але для оперативного вирішення питань, що виникають у процесі господарської діяльності, необхідно ведення управлінського обліку. Для успішного ведення бізнесу потрібно будувати його на кількох основних принципах.

Інструкція

1Система управлінського обліку організації повинна базуватися на інформації, узагальненої згідно наступним вимогам:
- стислість і чіткість викладу, відсутність зайвих подробиць;
- точність і достовірність;
- оперативність, тобто вона повинна бути доступна до того часу, коли в ній виникає потреба;
- порівнянність по часу і підрозділам компанії;
- адресність, тобто повинна бути доведена до відповідальних осіб, але з дотриманням конфіденційності.
2Загальноприйнятого стандарту ведення управлінського обліку немає. Створіть відповідну для вашого підприємства систему, яка була б оптимальною для оперативного прийняття рішень.
3При розробці порядку управлінського обліку структурує його на 2 основні розділи: облік поточного стану ресурсів і заборгованостей; облік витрат. Застосування такого методу допоможе встановити обсяг і напрям витрачання грошових коштів, а також спрогнозувати майбутні потреби в залученні додаткового фінансування.
4Поточний облік ресурсів і заборгованостей являє собою складання зведень та звітів про діяльність підрозділів підприємства в кожній галузі управління через рівні проміжки часу (щодня, щотижня, щомісяця). У зведеннях, як правило, кожен день реєструється стан речей на різних напрямках діяльності, звіти фіксують проміжні підсумки за певний період або на конкретну дату (перше число місяця або тижня).
У зведених звітах комплексно узагальнюються найбільш істотні відомості, що відображають загальну реальну картину, наприклад, для вищого керівництва, акціонерів, банків і т.д.
5Для організації обліку ресурсів і заборгованостей розробіть форми звітних документів, методики їх заповнення, періодичність складання, а також порядок передачі керівництву та іншим користувачам. Орієнтуйтеся на приблизний перелік питань, на яких базується управлінський облік: продаж, закупівля, дебіторська і кредиторська заборгованість, запаси готової продукції, незавершене виробництво, сировину і комплектуючі, вироблена продукція, бартерні операції, рух грошових коштів, кредитний портфель, позабалансові зобов'язання, прибутки та збитки, управлінський баланс.
6Облік витрат - це аналіз інформації про загальний рівень витрат, прибутковості та збитковості підприємства в цілому, окремих напрямків діяльності, продукції та послуг, підрозділів. Щоб вести його грамотно і прозоро, розділіть витрати за статтями витрат, періодичності виникнення та іншими параметрами. Для зручності складіть довідник-класифікатор, взявши за основу план рахунків бухгалтерського обліку, або створіть власну модель, що враховує особливості вашого підприємства.
7Автоматизуйте процес підготовки і передачі інформації: різні розробники пропонують програмні продукти для забезпечення ефективного обліку. Виберіть програму, що відповідає вашим вимогам, із вже існуючих або підготуйте технічне завдання на створення нової.
8З плином часу вдосконалюйте систему управлінського обліку, коректуйте її відносно виникаючих потреб в аналізі та синтезі інформації про господарську діяльність підприємства.
 
Форум » Користувацький розділ » Як зробити... » Як вести управлінський облік.
Сторінка 1 з 11
Пошук: